Payment and Shipping Terms

General Information about our Online Store

Products of this Online Store are sold by WENNBERG, TMI Heidi Wennberg (business ID 2324625-7). All product prices include VAT 24%. We reserve the right to change prices and postage.

Ordering
Our delivery time is generally 1-7 business days. Possible changes in product delivery times are reported in the online store’s product information. In addition to the order confirmation, you will receive an email when your parcel is packed and shipped from our warehouse. Shipping costs depend on the delivery method you choose (Posti or Matkahuolto).
Product exchange
If you want to change the product, please contact our customer service by email at kauppa@proaestheticacademy.fi in order to receive a replacement product as soon as possible. Our customer service is happy to help you with any questions you may have about our products.

Palautukset

Palauttaminen on ilmaista normaalihintaisille tuotteille.

Jos olet palauttanut tuotteita laskutilaukselta, suosittelemme siirtämään laskun eräpäivää, että palautuksesi ehtii saapua meille ennen eräpäivää ja vältyt muistutusmaksuilta. Saat siirrettyä eräpäivää helposti Omilla sivuillasi osoitteessa my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnan Asiakaspalveluun puh, 09-42599771 arkisin klo 9-16.

Lisätietoja löydät Klarnan sivuilta tämän linkin takaa: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/toimitukset-ja-palautukset/mita-laskulleni-tapahtuu-kun-olen-tehnyt-palautuksen.

Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tai laskun hyvitys kestää 16 päivää siitä hetkestä, kun palautus on saapunut varastollemme.

Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeusaikaan ei lasketa kuljetukseen kuluvaa aikaa, vaan palautus tulee jättää Postin tai Matkahuollon kuljetettavaksi 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain täysin käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Voit sovittaa tuotetta kotonasi, mutta palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja tuotelappujen on oltava tuotteessa paikoillaan, tuotelappujen irti repiminen on ostopäätös. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa ei korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse kauppa@proaestheticacademy.fi ja sovi vaihdosta tai palautuksesta.

Huom! Muista säilyttää kuitti asiakaspalautuksesta, jonka saat postivirkailijalta, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteestä, niin kauan että olet saanut meiltä sähköpostivahvistuksen jossa ilmoitetaan, että palautus on vastaanotettu ja käsitelty.

Jos olet estynyt noutamaan tilaustasi, voit kirjoittaa valtakirjan luotettavalle henkilölle, joka voi noutaa lähetyksen. Asiakaspalvelumme voi myös tarvittaessa pidentää lähetyksen nouto-aikaa Postissa tai Matkahuollossa. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Ilman etukäteisilmoitusta noutamatta jätetyistä lähetyksistä peritään tilaukseen valittu toimitustavan kuljetusmaksu.

Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi ja tuote palautetaan asiakkaalle, tulee postikulut asiakkaan maksettavaksi.

Mikäli tilaus saapuu noutamattomana takaisin lähettäjälle, veloitetaan tilaajalta paketin toteutuneet toimituskulut.

Address for Customer Returns

PRO. Aesthetic Academy, Kauppakatu 12, 70100 Kuopio Finland

Please notice!
The right of exchange and return applies only to private consumers. Orders from corporate customers do not have the right to exchange or return. Please make a complaint about invalid products at kauppa@proaestheticacademy.fi, and a refund of the defective product is received against the product image.

Maksutavat

You can pay your products in our online store with following methods of payment:

Credit and debit cards
Via netbank
With a bill or part payment through Mash (private consumers)
With a bill or part payment through Collector Bank (corporate customers)

You can also pay with PayPal.

Our service provider is Checkout Finland.

Time of Delivery

We deliver shipments every working day. Delivery time within Finland is normally 1-7 business days. We are not responsible for any delays due to actions of Posti or Matkahuolto.

Methods of delivery and shipping
You can choose the delivery either via Posti or Matkahuolto. When your shipment arrives at your local mail, you will receive an arrival notification via SMS or email. When you collect the package, you will need a shipping ID and an ID. Delivery charges will be charged upon payment of the order. Shipping costs depend on the package size of the order.

Methods of delivery:

Kotiinkuljetus (POSTI)
Postipaketti (POSTI)
Jakopaketti (Matkahuolto)
Lähellä paketti (Matkahuolto)