Maksu- ja Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupastamme

Verkkokaupan tuotteita myy WENNBERG, TMI Heidi Wennberg (y-tunnus 2324625-7). Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Toimitusaikamme yleisesti on 1-7 arkipäivää. Mahdollisista tuotteiden toimitusaikojen muutoksista on ilmoitettu verkkokaupassa tuotteiden tiedoissa. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen lisäksi ilmoituksen, kun lähetys on pakattu ja lähetetty varastoltamme. Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta (Posti tai Matkahuolto).

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse kauppa@proaestheticacademy.fi, jotta saamme teille korvaavan tuotteen mahdollisimman pian. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään jos sinulla herää kysymyksiä tuotteidemme kanssa.

Palautukset

Palauttaminen on ilmaista normaalihintaisille tuotteille.

Jos olet palauttanut tuotteita laskutilaukselta, suosittelemme siirtämään laskun eräpäivää, että palautuksesi ehtii saapua meille ennen eräpäivää ja vältyt muistutusmaksuilta. Saat siirrettyä eräpäivää helposti Omilla sivuillasi osoitteessa my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnan Asiakaspalveluun puh, 09-42599771 arkisin klo 9-16.

Lisätietoja löydät Klarnan sivuilta tämän linkin takaa: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/toimitukset-ja-palautukset/mita-laskulleni-tapahtuu-kun-olen-tehnyt-palautuksen.

Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tai laskun hyvitys kestää 16 päivää siitä hetkestä, kun palautus on saapunut varastollemme.

Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeusaikaan ei lasketa kuljetukseen kuluvaa aikaa, vaan palautus tulee jättää Postin tai Matkahuollon kuljetettavaksi 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain täysin käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Voit sovittaa tuotetta kotonasi, mutta palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja tuotelappujen on oltava tuotteessa paikoillaan, tuotelappujen irti repiminen on ostopäätös. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa ei korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse kauppa@proaestheticacademy.fi ja sovi vaihdosta tai palautuksesta.

Huom! Muista säilyttää kuitti asiakaspalautuksesta, jonka saat postivirkailijalta, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteestä, niin kauan että olet saanut meiltä sähköpostivahvistuksen jossa ilmoitetaan, että palautus on vastaanotettu ja käsitelty.

Jos olet estynyt noutamaan tilaustasi, voit kirjoittaa valtakirjan luotettavalle henkilölle, joka voi noutaa lähetyksen. Asiakaspalvelumme voi myös tarvittaessa pidentää lähetyksen nouto-aikaa Postissa tai Matkahuollossa. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Ilman etukäteisilmoitusta noutamatta jätetyistä lähetyksistä peritään tilaukseen valittu toimitustavan kuljetusmaksu.

Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi ja tuote palautetaan asiakkaalle, tulee postikulut asiakkaan maksettavaksi.

Mikäli tilaus saapuu noutamattomana takaisin lähettäjälle, veloitetaan tilaajalta paketin toteutuneet toimituskulut.

Palautusosoite

PRO. Aesthetic Academy, Kauppakatu 12, 70100 Kuopio.

Huomattavaa

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita. Yritysasiakkaiden tilauksilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Virheelliset tuotteet reklamoidaan osoitteeseen kauppa@proaestheticacademy.fi, ja hyvityksen viallisesta tuotteesta saa tuotteen kuvaa vastaan.

Maksutavat

Verkkokauppamme maksuvaihtoehdoista löytyy vaihtoehto jokaiseen tarpeeseen. Ostoksesi verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksuvaihtoehdoilla. Maksupalvelumme tarjoaja on Checkout Finland.

  • Yleisimmät luotto- ja pankkikortit
  • Verkkopankin kautta pankkitunnuksillasi
  • Laskulla tai erämaksulla Mashin kautta (yksityisasiakkaat)
  • Laskulla tai erämaksulla Collectorin kautta (yritysasiakkaat)

Voit maksaa verkkokaupassa myös PayPalilla.

Lisätietoa Checkoutista täältä, Mashista täältä, PayPalista täältä ja Collectorista täältä.

Toimitusaika

Toimitamme lähetyksiä jokaisena arkipäivänä, jolloin toimitusaika Suomen sisällä on normaalisti vain 1-7 arkipäivää. Emme vastaa Postin tai Matkahuollon toiminnasta johtuvista viivästyksistä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Voit valita toimituksen joko Postin tai Matkahuollon kautta. Kun lähetys on saapunut lähipostiisi, saat saapumisilmoituksen postista tekstiviestitse tai sähköpostitse. Pakettia noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen. Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksun yhteydessä. Toimituskulut ovat riippuvaisia tilauksen pakettikoosta.

Toimitustavat:

  • Kotiinkuljetus (POSTI)
  • Postipaketti (POSTI)
  • Jakopaketti (Matkahuolto)
  • Lähellä-paketti (Matkahuolto)